سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت روز میلگرد ادکا به چه عواملی وابسته است

 

فهرست

1.      قیمت ار زو دلار

2.      قیمت روز متریال

3.      کارخانه سازنده

4.      ابعاد، ضخامت،وزن

5.      جنس

6.      عوامل سیاسی و اقتصادی

و... وابستگی دارد.

 

محاسبه نمودن تعداد میلگردهایی که در بتن ها وجود دارد به تشخیص هزینه ها کمک می کند.این فرآیند در ابتدا با در نظر گرفتن ابعاد و محیطی که قرار است آرماتور بندی شود و بتن ریزی صورت بپذیرد مشخص می گردد که به آن شبکه می گویند بعد از شبکه بندی باید تمام میلگرد های مورد نیاز حساب شوند که برای این کار در ابتدا باید ردیف و ستون هایی که قرار است روی آن ها قرار بگیرد تعیین و شمرده شود و فاصله استاندارد بین دو میلگرد هم باید حتما رعایت شود.

 

 

نکته:

مهم ترین موضوعی که باید در انتخاب میلگرد مد نظر داشت کاربرد نهایی آن است. اگر از کاربردنهایی میلگرد و ویژگی های مورد نظر آن آگهی کامل داشته باشید می توانید میلگرد مناسبی را انتخاب کنید که هم مقاومت سازه شما را بالا ببرد و هم در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی کنید. برای مشاوره و استعلام فوری قیمت انواع استاندارد میلگرد می توانید با آهن رسان تماس بگیرید. تلفن تماس : 05131916

 

میلگرد با فرآیند نورد گرم به وسیله انواع فولاد ساخته می شود که می توان به وسیله یکسری از اطلاعات خاص که میلگردها دارند مشخصات آن ها را تعیین نمود و درجه میلگرد ها را تشخیص داد. شناسه های درجه ای میلگرد می تواند بین اعداد 60 تا 70 باشد و یا 420 و 520 که این اعداد نشان دهنده استحکام تسلیم میلگرد هستند. میلگردهایی که دارای استحکام پایین باشند را فقط به سه روش می توان شناسایی کرد : نورد مورد استفاده برای ساخت میلگرد و اندازه میلگرد و مدل فولادی که مورد استفاده قرار گرفته است میلگرد هایی که دارای استحکام بالا هستند برای مشخص کردن درجه سختی آنها از یکسری خطوط ممتد استفاده می شود دو خط موازی ممتد نشان می دهد که میلگردها در شرایط نوردی 75000 پوندی ساخته شده اند یک خط ممتد نشان دهنده این است که میلگرد در شرایط نوردی 60000 پوندی ساخته شده است .

در سال 1800 فردی به نام جوزف لویس برای اولین بار به این پی برد که با اضافه کردن میله آهنی یا در اصطلاح همان میلگرد به بتن می توان مقاومت آن را تا حد بسیار زیادی افزایش داد و با گذشت زمان روش امن برای استحکام ساختمان به وجود آورد .

 

از این سبک میلگرد برای افزایش استحکام کششی بتن استفاده می شود.

از این مدل میلگرد برای جلوگیری کردن از بیرون زدگی آرماتور طولی در برابر کمانش و تحمل ترک های احتمالی در بتن استفاده می شود.

از این نوع میلگرد برای تقویت مقاومت برشی خاموت های طولی و... مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از این سبک میلگرد ها برای قرار گیری در دو شبکه متوالی افقی که با فاصله های معینی از هم در داخل قالب قرار گرفته اند استفاده می شود.

از این سبک میلگرد برای در امتداد نگه داشتن آرماتورهای طولی و یا عمودی در بتن ریزی های دیوار و دال ها در بین دو سفره آرماتور مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از این نوع میلگرد برای تکیه گاه های تیر و همچنین برای تحمل نیرو های برشی استفاده می شود .

هنگامی که میلگرد را تهیه می کنید در ابتدا باید بر روی آن ها پالت های چوبی را قرار بدهید که این کار سبب می شود تا میلگرد به مروز زمان بر اثر رطوبت و آب های زیر زمینی دچار زنگ زدگی می شود. بعد از پوشاندن کامل میلگرد ها باید اطراف روکش ها را بلوک های سنگین قرار داده که میلگرد ها به بهترین شکل حفاظت شود .قرار گرفتن میلگرد در محیط باز به مدت طولانی باعث می شود تا میلگرد ها دچار زنگ زدگی شوند و سطح کیفی آنها پایین آید.