سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفحه الماس چیست

پانل های   h درام فوری را به شما اضافه می کنند که اثری ماندگار از خود به جای می گذارد. صفحه الماس چیست

 

 

صفحات پلاستیکی الماس تمایل به اتاق کارخانه دارند. این پانل های پلاستیکی الماس تزئینی محکم و چشم نواز هستند. آنها همچنین می توانند به راحتی متناسب با موضوع شما رنگ شوند.

 

از بین انواع صفحات الماس فوق ، به کدام یک نیاز دارید؟ اگر مطمئن نیستید که آیا مواد مناسب برای پردازش ورق الماس مناسب هستند ، دریغ نکنید برای مشاوره با سازنده قابل اعتماد صفحه الماس تماس بگیرید.

 

موارد استفاده از صفحه الماس (کاربردها)

یک کاربرد معمول صفحه الماس برای ایجاد کشش روی سطوح است. اسکله های حمل و نقل اغلب از صفحه الماس ساخته می شوند. صفحه الماس چیست

 

 

آنها در حالی که در یک زمان معادل مقاومت در برابر لغزش و شکل پذیری را ارائه می دهند ، آماده مقاومت در برابر سایش و بارگذاری چرخه لیفتراک و پالت های سنگین هستند.

 

راهروها و سکوها یکی دیگر از برنامه های رایج هستند ، همچنین در مورد مراحل و تخته های در حال اجرا.

 

در حالی که صفحه الماس باعث افزایش کشش به فلزات سطح صاف می شود ، انواع دیگر سطوح مقاوم در برابر لغزش ممکن است به کشش بیشتری نیاز داشته باشند ، به خصوص در شرایط مرطوب.

 

اگر قرار است سطحی در معرض مایعات قرار بگیرد ، گریتینگ شمش یا گریتینگ ایمنی فلز نیز می تواند از یک صفحه الماس سود بیشتری داشته باشد.

 

دلیل دیگر انتخاب صفحه الماس برای اهداف زیبایی است. الگوی صفحه الماس معمولاً جذاب به نظر می رسد.

 

مواردی مانند علائم فروشگاه ، نمایشگرها ، یا میله ها و پیشخوان ها گاهی از صفحه الماس ساخته می شوند. جعبه ابزار نیز برای جذابیت آرایشی اغلب از صفحات الماس ساخته می شود. صفحه الماس چیست

 

 

حوزه های کاربرد

در رابطه با موارد استفاده بالا از صفحه الماس ، در اینجا برخی از مناطق استفاده شده از این ماده ذکر شده است.

 

پله ها و مسیرهای پیاده روی: صفحه الماس معمولاً در پله ها یا سطح شیب دار در مناطق صنعتی استفاده می شود که به شما کمک می کند تا احتمال لغزش روی فلز کاهش یابد. خروج از آتش در فضای باز به ویژه با صفحه الماس تقویت می شود تا در هنگام نرم شدن پله ها از باران یا برف ، کشش را تقویت کند.

 

وسایل نقلیه و تریلر: بیشتر افرادی که کامیون وانت دارند می توانند میزان ورود و خروج آنها از بستر کامیون را تأیید کنند. به همین دلیل ، از صفحه الماس معمولاً به عنوان لهجه روی سپرها ، تخت های کامیون یا تریلرها استفاده می شود تا در هنگام پا گذاشتن بر روی وسیله نقلیه باعث کاهش لغزش شود ، در عین حال کشش یا فشار دادن مواد به داخل و خارج کامیون را نیز فراهم می کند.

 

لهجه های زیبایی شناختی: صفحه الماس آلومینیوم ، صفحه الماس فولاد کروم و ورق الماس فولاد نورد داغ هرکدام ظاهر و جلوه ای منحصر به فرد دارند که ممکن است به عنوان لهجه ای برای عناصر معماری یا مبلمان استفاده شود.

 

صفحه الماس اغلب به عنوان دونده در پله ها ، کفش های عقب ، رومیزی و ... یافت می شود.

 

البته ما نمی توانیم بسیاری از کاربردهای مناسب برای صفحه الماس را رد کنیم.

 

نحوه نصب صفحه الماس: راهنمای گام به گام

پس از دریافت خدمات صفحه الماس در چین برای برنامه خود ، مرحله بعدی ادامه نصب است.

 

1) شکل و اندازه منطقه مورد نظر را تأیید کنید

طول ، عرض و هر گونه ویژگی خاص منطقه هدف را که پوشانده اید ، به دقت اندازه گیری کنید و آن را به دقت به قسمت عقب صفحه الماس منتقل کنید.

 

با توجه به این واقعیت که بالاترین فلز صفحه الماس برجستگی ایجاد کرده است ، قسمت عقب صفحه الماس صاف است و بهترین حالت برای استفاده از مارکر سیاه برای طرح کلی شما است.

 

2) اره مناسب برای برش صفحه را انتخاب کنید

بسته به شکلی که می برید ، اره باند ، اره رومیزی یا اره وزوز را انتخاب کنید. برای اشکال پیچیده ، اره باند نیز می تواند بهترین باشد. برای اشکال مستطیلی بزرگ ، اره میز ، یا اره وزوز نیز می تواند بسیار ساده و دقیق باشد

 

3) از لبه های تیز خلاص شوید

لبه های تیز و انفجار می توانند باعث آسیب شوند و از نظر زیبایی پسند نیستند. برای جلوگیری از این کار باید هر لبه بریده شده را سنباده بزنید.

 

4) حفره های لبه صفحه الماس را حتی سوراخ کنید

برای استفاده عمومی ، تأیید کنید که حتی لبه های صفحه آج را سوراخ می کنید. آنها باید چند be "از خود نیش باشند. فاصله معقول از هم تقریباً هر 10 ”است. شما این شمارش را بر روی اندازه یا شکل صفحه زمین تنظیم خواهید کرد. یک قطعه حفاری با قطر ... ممکن است شروع خوبی باشد.

 

5) صفحه الماس را روی مواد فلزی یا چوبی خود محکم کنید

اگر یک سطح فلزی را با صفحه الماس می پوشانید ، آن را روی سطح قرار دهید و سوراخ ها را روی سطح غالب مشخص کنید. برای نصب ساده سوراخ هایی را در سطح موجود سوراخ کنید. صفحه الماس چیست

 

 

اگر از یک سوراخ حفاری روی صفحه الماس استفاده کرده اید ، اطمینان حاصل کنید که از سوراخ های 1/8 اینچی استفاده کنید و سپس فلز صفحه الماس را با پیچ های فلزی 8/1 اینچی روی سطح محکم کنید. پیچ خودآزمایی به معنای ضربه زدن به نخ جفت شدن خود در سطحی است که به آن سوق داده می شوند.

 

پوشش سطح چوبی - اگر سطح چوبی را با صفحه می پوشانید ، لازم نیست قبل از قرار دادن صفحه الماس روی آن ، سوراخ هایی روی چوب ایجاد کنید. از پیچ های چوبی 1/8 "برای محکم کردن صفحه به چوب استفاده کنید.

 

اگر از فلز صفحه الماس استفاده می کنید زیرا در مورد استخدام مشخص شده است ، مهم است که مطمئن شوید

صفحه ای که دریافت کرده اید مطابق با استانداردهای صنعت است. صفحه الماس چیست

 

 

اگر صفحه الماسی که برش می زنید پس از ساختن آن در اندازه دقیق مورد نیاز ، در یک محیط مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد ، اغلب با یک سطح کاملاً ساینده و غیر لغزنده پوشانده می شود.

 

 

صفحات الماس در چین: صنعت روشه

صفحه الماس

امیدوارم که این راهنما درک درستی از صفحه الماس و اهمیت آن داشته باشد. صفحه الماس چیست

 

 

خبر خوب این است که شرکت هایی در ارائه خدمات صفحه الماس در چین تخصص دارند. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که نوع ماده مورد نظر خود را تعریف کنید و آنها روی آن کار کنند.

 

Roche Industry با بیش از 90 فروشگاه آجر و ملات در سراسر جهان بزرگترین تامین کننده فلز کم مقدار در جهان است. ما کارشناسان صفحه الماس هستیم و سالهاست خدمات و محصولات با کیفیت مشتری ارائه می دهیم. صفحه الماس چیست

 

 

در Roche Industry ، ما طیف خوبی از صفحات الماس را برای طیف گسترده ای از کاربردها عرضه می کنیم. سهام ما از صفحات الماس شامل ورق های فولاد کروم ، فولاد گالوانیزه ، فولاد آلیاژی ، آلومینیوم ، برنج ، مس و الماس گرمانرم است.

 

فولاد نورد گرم و سرد ما در طی انتخاب گسترده ای از اشکال ، از جمله میله ها ، لوله ها ، ورق ها و صفحات ، در آنجا وجود دارد. ما فلز را به مشخصات دقیق شما برش خواهیم داد. صفحه الماس چیست

 

 

دریغ نکنید برای تهیه صفحات الماس با کیفیت در چین با ما تماس بگیرید.